loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 716 نظرات (4)

Gun Strike 2 Alpha یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . در ابتدا باید سلاح ها و قهرمانان مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس وارد میدان جنگ شوید . تمام سعی و توان خود را به کار برده و با آزمایش کردن سلاح ها از سالم بودن آن ها مطمئن شوید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

motrix بازدید : 623 نظرات (0)

Action of Mayday: Last Defense یک بازی هیجاتی تیراندازی در سبک اول شخص است که در آن با نبردهای شدید با زامبی‌ها دست و پنجه نرم خواهید کرد و همچنین دارای گرافیک خیره ‌کننده‌ای است.

motrix بازدید : 110 نظرات (0)

بازی Fowl Play Gold تجربه بازی ایتالیایی معروف به نام ۶a را بر روی تبلت و گوشی های هوشمند اندرویدی ارائه می‌کند. نمونه‌های زیادی وجود دارند اما این تنها نسخه اصلی این بازی است که توسط دو استودیوی بازی‌سازی CMS Gaming و MAG Elettronica توسعه داده شده است. از شلیک به پرندگان، بازی با سکه‌ها و بازی‌های شانسی در این بازی لذت ببرید.

 

motrix بازدید : 57 نظرات (0)

حالا این شانس را دارید که کهکشان‌ها را تسخیر کنید! Void Imperator یک بازی کلاسیک فضایی است که در آن با انبوهی از دشمنان روبرو می‌شوید که برای موفقیت باید آنها را شکست دهید، مراقب غول‌های وحشتناک آخر مرحله باشید!

motrix بازدید : 65 نظرات (0)

هیولاهای تاریکی برمیخیزند و به دنبال چراغ های روشن و درخشان هستند . آیا این سیاره پایان سفر حباب ها است ؟ تا چه مدت  می توانید با تیراندازی از خود دفاع کرده و زنده بمانید ؟ تمامی این ها در بازی Hopeless: Space Shooting وجود دارند . اکنون یک خطر بزرگ شما را تهدید نموده که بایستی با زیرکی کامل از این خطر فرار کنید . هیولاهای موجود در بازی را نابود کرده و سپس امتیاز به دست آورید .

motrix بازدید : 40 نظرات (0)

در بازی Steam Punks  شما در نقش یک مامور مخفی بوده که وظیفه دارید دشمنان خود را شناسایی نموده و سپس آن ها را نابود کنید . نیروهای نخبه و کارکشته را انتخاب نموده و سپس به جنگ با دشمنان بروید . تمام تلاش خود را به کار برده و اختراع جدیدتان را از دشمنان پس بگیرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، وجود سکه های طلاو جمع آوری امتیازات متععد اشاره داشت .

motrix بازدید : 58 نظرات (0)

او فوق العاده است ! او شیرین و فوق العاده سرگرم کننده است ! Polar Bowler یک بازی هیجانی و جذاب برای سیستم عامل اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد . این بازی شامل ۷۰ مرحله هیجانی بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . توانایی و مهارت خود را در بازی بولینگ نشان داده و در مسابقات پیروز شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان ، گیم پلی هیجانی و گرافیک رنگارنگ و جذاب اشاره داشت .

motrix بازدید : 65 نظرات (0)

 

وبراژ دادن بین ماشین‌ها باید بسیار هیجان‌انگیز و خطرناک باشد، بازی Highway Racer برای این ساخته شده تا شما این هیجان را بتوانید احساس کنید. ماشین سریع خود را انتخاب کنبد و پس از سفارشی کردن آن به مسابقه بپردازید.

motrix بازدید : 59 نظرات (0)

می‌خواهید بدانید حس پک‌من بودن و راندن قطار چگونه است؟ حالا می‌توانید! TrainCraft یک بازی کلاسیک سرعتی است که برای آنها که عاشق قطار و راه‌آهن هستند ساخته شده. البته افراد دیگر هم از این بازی لذت خواهند برد. در این بازی می‌توانید مسیر قطار را تغییر دهید. سعی کنید تمام سکه‌ها را جمع‌آوری کنید تا امتیاز بگیرید و به مرحله بعدی بروید. هر تعداد که می‌خواهید واگن به هم متصل کنید، اما مواظب باشید به قطار خودتان برخورد نکنید! مواظب قطار دشمن باشید و نگذارید با قطارتان برخورد کند! این بازی با گرافیک سه بعدی اچ دی برای موبایل و تبلت مناسب است.

motrix بازدید : 52 نظرات (0)

Calling All Mixels یک بازی زیبا است که ترکیبی از اکشن و سبک دفاع از قلعه می‌باشد و توسط شرکت لگو و شبکه کارتون به شما ارائه شده است. میکسل‌ها را نجات دهید و با استفاده از نیروهای منحصربه‌قرد آنها از قلمرو خود دفاع کنید. میکسل‌ها موجودات منحصربه‌فردی هستند که برای ترکیب شدن زندگی می‌کنند! آنها عاشق این هستند که با یکدیگر ترکیب شوند تا قابلیت‌های قدرتمند جدیدی پیدا کنند. همچنین تمایل دارند با هر چیزی در این دنیا ترکیب شوند، هیچگاه نمی‌توانید حدس بزنید با ترکیب آنها چه چیزی بدست خواهد آمد.

motrix بازدید : 51 نظرات (0)

Racing Rivals یک بازی مسابقه ماشین معروف است که حالا برای اندروید بهینه‌سازی شده است. در این بازی می‌توانید با ماشین‌های اسپرت پر سرعت با دیگران به مسابقه بپردازید و رکورد بزنید. این بازی به ارتباط اینترنتی نیاز دارد.

motrix بازدید : 59 نظرات (0)

آیا به تیراندازی علاقه دارید ؟ آیا دوست دارید با داغ ترین و پیشرفته ترین سلاح ها کار کنید ؟ اگر این طور است ما Sky Force 2014 را به شما پیشنهاد می کنیم . در این بازی شما در نقش یک خلبان بوده که بایستی تمام دشمنان خود را از بین ببرید . تمام تلاش خود را به کار برده و با تیراندازی به دشمنان کشتی ها و هواپیماهای آنان را نابود کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

motrix بازدید : 60 نظرات (0)

در بازی Call Of ModernWar:Warfare Duty قدرت هواپیماهای جنگی  مدرن را در نبردهای هوایی احساس کنید. در این بازی باید با استراتژی قوی بازی کنید تا بتوانید بر دشمنان غلبه کنید. انواع اسلحه‌های مختلف نیز در اختیار شما گذاشته شده است.

motrix بازدید : 50 نظرات (0)

بدون شک حتما با نام پرندگان عصبانی آشنا هستید ! اکنون قصد داریم جدیدترین نسخه پرندگان عصبانی به نام Angry Birds Space Premium را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . بیش از ۲۰۰ مرحله جذاب در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . در این بازی شما شاهد نبرد خوک ها و پرندگان در فضا هستید . امتیازات را جمع آوری نموده و در نهایت پیروز شوید . لازم به ذکر است که در صورت دسترسی به اینترنت می توانید به روز رسانی های این بازی را دریافت کنید .

motrix بازدید : 53 نظرات (0)

پس از قرن‌ها صلح و آرامش تحت حکومت آرمروس، اسقف پلید دروازه‌ای را به دنیای زیر زمین باز کرده و پادشاه تاریکی و ارتش آن را فرا می‌خواند. در بازی Iron Knights سعی کنید این دنیا که پر از خون و هرج و مرج شده است را از دست پادشاه تاریکی نجات دهید.

motrix بازدید : 45 نظرات (0)

Subway Surfers یکی از پرطرفدار ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی جک همراه با دوستان خود باید از دست ماموران پلیس فرار کنند . به جک و دوستانش کمک کنید تا بتوانند تا از روی حیله و تزویر از دست بازرس بدجنس فرار کنند . لازم به ذکر است که در طول مراحل سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را جمع آوری کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک رنگارنگ ، گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز ، به چالش کشاندن دوستان و جمع آوری امتیازات اشاره داشت .

motrix بازدید : 38 نظرات (0)

Where’s My Mickey? دنیای جدیدی با فیزیک شبیه دنیای واقعی همراه با جریان هوا و انیمیشن‌های طنزآلود را به شما معرفی می‌کند. در ابن بازی فوق‌العاده موبایل خود را غرق کنید و همراه با آن از قسمت‌های کوتاه بامزه لذت ببرید. به میکی کمک کنید تا آب را جمع‌آوری کند و داستان‌های مختلف را تکمیل کند. مواظب باشید، حتی قطره‌ها هم حساب می‌شوند!

motrix بازدید : 39 نظرات (0)

Boeing Flight Simulator 2014 پیشرفته‌ترین بازی شبیه‌سازی پرواز برای اندروید است. فیزیک این بازی پس از سالها کار برای بهبود و بهینه‌سازی، اکنون در دسترس عموم قرار گرفته. خود را برای تجربه واقعی پرواز بر فراز شهر نیویورک آماده کنید! یکی از فرودگاه‌های معروف در دنیا را انتخاب و با بیش از ۱۶ هواپیما در بیش از ۴۰۰ مأموریت پرواز کنید. وضعیت آب و هوایی هم در این بازی شبیه سازی شده است و می‌توانید هوای صاف و آقتابی، طوفان و رعد و برق و آشفتگی را تجربه کنید.

motrix بازدید : 46 نظرات (0)

بازی Magic Piano by Smule این امکان را به شما می دهد تا افزون بر به چالش کشیدن سرعت عمل خود ، آهنگ هایی بسیار دلنشین بنوازید . این اپ یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های موسیقی برای دستگاه های اندرویدی می باشد که بی شک شما نیز با یک بار استفاده عاشق آن خواهید شد . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود را نصب نموده و سپس آهنگ های پیشفرض موجود را انتخاب کرده و در نهایت بنوازید . آهنگ های بسیاری در این برنامه وجود دارد که در صورت نواختن نمونه های پیش فرض ، می توانید آن ها را آنلاک کرده و بنوازید .

motrix بازدید : 64 نظرات (0)

Brick Game Simulator یک برنامه جالب است که کنسول بازی قدیمی بریک را برای اندروید شبیه سازی می‌کند، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که با کنسول‌های بازی کلاسیک از جمله گیم‌بوی و بریک خاطره دارید، با استفاده از این بازی بر روی دستگاه اندرویدیتان می‌توانید بخشی از خاطرات خود را زنده کنید. این برنامه کاملاً مجانی است، از بازی‌های مار، آرکانوید، مسابقه ماشین و فروگر بر روی اندروید لذت ببرید!

motrix بازدید : 46 نظرات (0)

در بازی Escape From Paradise شما وظیفه دارید به این موجود قرمز رنگ کمک کنید تا بتواند به راحتی از دست دشمنان فرار کند.  دقت داشته باشید که اجازه ندهید دشمنان این موجود قرمز رنگ را پیدا کنند . لازم به ذکر است که در طول مسیر با موانع متعددی رو به رو خواهید شد که باید بدون اینکه با آن ها برخورد کنید از مسیر عبور نمایید . اگر عاشق چالش هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید .

motrix بازدید : 44 نظرات (0)
motrix بازدید : 42 نظرات (0)
motrix بازدید : 34 نظرات (0)

{ افزوده شدن ۴۰ مرحله ی تازه در ورژن ۱.۲.۰ }

Bad Traffic یک بازی با داستانی تازه و غیرتکراری و بسیار زیبا می باشد که در آن دو فرشته وجود دارند . یک فرشته فرشته ی بدی ها و دیگری فرشته ی خوبی ها . در هر مرحله یکی از آنها حضور دارند و به شما می گویند که باید چه کاری انجام دهید . برای مثال ، در مراحلی که فرشته ی بد وجود دارد ، شما باید تلاش خود را بکنید تا بیشترین آمار تصادف و آمار انفجار را بدست آورید و در این صورت امتیاز خواهید گرفت . یا در مراحلی که فرشته ی خوب وجود دارد ، باید تلاش کنید تا از بوجود آمدن هرگونه تصادف ، ترافیک یا انفجار جلوگیری کنید که دراین صورت امتیاز دریافت خواهید کرد .

motrix بازدید : 43 نظرات (0)

پازل‌ محبوب خود را هنگام حرکت حل کنید! بازی Jigty Jigsaw Puzzles تجربه‌ای بی‌نظیر را برای طرفداران پازل در تمامی سنین فراهم می‌کند. این بازی طوری طراحی شده است که هیچ دو قطعه ای از پازل شبیه هم نیستند.

motrix بازدید : 62 نظرات (0)

در بازی Zombie Wonderland 2  شما باید در جنگ زامبی ها شرکت کنید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و زامبی های ارواح را از بین ببرید . بیش از ۳۱ مرحله در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب ، گیم پلی هیجانی و گرافیک خیلی خوب آن اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب می باشند .

motrix بازدید : 150 نظرات (0)

داستان زامبی خوب بدون دنباله هم مگر می‌شود؟ در این بازی جدید هیجان‌انگیز Stupid Zombies 2 با استفاده از اسلحه‌های مختلف در یک رابط کاربرپسند به مبارزه با زامبی‌های بی‌مغز بپردازید.

motrix بازدید : 37 نظرات (0)

در بازی Family Guy Quest For Stuff شما باید به پیتر گریفن کمک کنید تا شهر را بازسازی نماید . همه چیز آرام بود ناگهان یک مرغ غول پیکر به شهر حمله کرد . این مرغ همه چیز را خراب کرد و شهر را به ویرانی کشاند . اکنون تنها کسی که می تواند شهر را بازسازی کند شما هستید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود لباس های خنده دار ، گیم پلی جذاب ، وجود انیمیشن های کلاسیک و انجام ماموریت های مسخره اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و انگلیسی سازگاری دارد .

motrix بازدید : 35 نظرات (0)

طرح‌های شیطانی خود را عملی کنید و با استفاده از ربات‌های قراضه و اختراعات خود دنیا را تحت سلطه خود دربیاورید! برای رسیدن به این هدف می بایست از ربات هایی که در اختیار دارید برای بازیافت کردن زباله های موجود به منظور تامین انرژی استفاده نمایید و تنها راه پیروزی در Scrap Squad داشتن سرعت عمل بالاست . اگر فکر می کند واکنش های سریعی می توانید از خود به نمایش دربیاورید این بازی را دانلود نمایید .

motrix بازدید : 43 نظرات (0)

در بازی Dungeon Legends RPG شما در یک زیر زمین قرار دارید که باید از طریق راه های پر و پیچ خم عبور نموده و راه اصلی را پیدا کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و در طول مراحل دشمنان را از بین ببرید . راه را پیدا کنید و برای همیشه از این جهنم فرار کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

motrix بازدید : 39 نظرات (0)

در مسابقات Championship Jet Ski 2014 شرکت نموده و از رقیبان خود جلو بزنید . این نسخه از بازی بسیار شبیه به نسخه قبلی بوده که مقداری گیم پلی ، گرافیک ، مکان و جلوه های صوتی آن تغییر کرده است . جت قدرتمند خود را انتخاب کنید و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بازی دوستان خود رقابت نموده و به صورت آنلاین بازی کنید .

motrix بازدید : 35 نظرات (0)

سریع‌ترین خارپشت دنیا تا چه حد می‌تواند بدود؟ در بازی Sonic Dash در میان محیط‌های خیره کننده سه بعدی بدوید، بپرید و بچرخید و امتیاز بگیرید. این بازی به سبک دونده بی پایان است که در آن باید با سرعت زیاد از موانع عبور کنید. با استفاده از شتاب سونیک می‌توانید با سرعت‌های دیوانه‌وار حرکت کنید و هرچیزی را در مسیر خود نابود کنید. گرافیک خیره کننده دنیای زیبا و پرجزئیات سونیک را بر روی گوشی و تبلت تجربه کنید. با استفاده از جدول امتیازات می‌توانید با دوستانتان به رکوردزنی بپردازید.

motrix بازدید : 38 نظرات (0)

بازی Sidekick Cycle هیجان‌انگیزترین تجربه در سبک سراشیبی برای موبایل است. با استفاده از مهارت‌هایتان، مسیرهای پرخطر را به چالش بکشید. بوسیله نیروی کمکی در بازی می‌توانید امتیازات بیشتری بگیرید. سازندگان این بازی از درآمد آن جهت خرید دوچرخه برای کودکان محروم استفاده می‌کنند.

motrix بازدید : 43 نظرات (0)

برای همه شما طرفداران ورزش کریکت، حالا می‌توانید از آن بر روی موبایل خود از آن لذت ببرید. به معتبرترین و کاملترین تجربه کریکت بر روی اندروید Real Cricket ™ ۱۴ خوش‌آمدید!

motrix بازدید : 48 نظرات (0)
motrix بازدید : 51 نظرات (0)

با توسعه مدام تکنولوژی روز به روز غارت از منابع بیشتر می شود ! ویروس جدیدی منتشر شده که اکنون این ویروس در سراسر جهان گسترش یافته است . بخشی از زمین آلوده شده و تنها کسی که می تواند مردم را از این فاجعه نجات بدهد شما هستید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و با نابود کردن ارواح و مردگان جهان را نجات دهید . توضیحات فوق مربوط به بازی Dead Strike 3D می باشند . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی ارائه شده است .

motrix بازدید : 42 نظرات (0)

Thumb Formula Racing یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید بوده که باید با انتخاب یک اتومبیل با دوستان خود رقابت کنید . با آهنگ های دیوانه کننده حرکت نموده و سلطان جاده ها شوید . پس از پیروزی در مسابقات قادر خواهید بود ماشین خود را تغییر داده و یا آن را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۲۰ مرحله هیجانی و چالش انگیز می باشد .

motrix بازدید : 44 نظرات (0)

در بازی Zombie Age 2 حصار دوباره سقوط کرده است. آنها یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند، مهم نیست چه تعدادی از آنها را نابود کرده باشید. شهر حالا در تسخیر مردگان متحرک است و افرادتان تبدیل به گوشت شده‌اند.

motrix بازدید : 266 نظرات (0)

در این پست قصد داریم بازی هیجانی Sholay: Bullets of justice را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . سلاح خود را برداشته و آماده نبرد با دشمنان شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب ، وجود سلاح های بی شمار ، گیم پلی خیره کننده و گرافیک بسیار خوب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی بر اساس یک فیلم هندی ساخته شده است .

motrix بازدید : 35 نظرات (0)

اگنس به شما نیاز دارد! این جادوگر کوچولو برای نجات دادن گربه محبوبش از چنگال هیولاها، از شما کمک می‌خواهد. این موجودات لزج هر حیوانی که در اطرافشان باشد را جذب می‌کنند. در بازی Smash IT! Adventures باید با استفاده از انگشتتان آنها را له کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 1,872,843
  • کدهای اختصاصی