loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 668 نظرات (0)

Pimp My Music – Tag Editor Pro یک پخش کننده قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی ویرایش برچسب‌های موسیقی نیز هست. از این برنامه‌ می‌توانید به راحتی برای پیدا کردن کاور موسیقی‌ها و متن ترانه‌ها استفاده کنید، مستقیماً از روی گوشی هوشمندتان.

motrix بازدید : 677 نظرات (0)

Loader Droid PRO download manager بهترین و پرسرعت ترین دانلود منیجر برای سیستم عامل اندروید می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا عکس ، موسیقی ، فیلم و اسناد مورد نظر خود را با نهایت سرعت از اینترنت دریافت کنید . این اپلیکیشن دارای ویژگی های بی نظیری  مانند توقف دانلود ، دانلود با سرعت بالا و قسمت کردن فایل ها بوده که آن را از رقبای خود متمایز می کند . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

motrix بازدید : 670 نظرات (0)

به کمک نرم افزار Joiku Phone Usage PRO می توانید به آسانی بر روی تلفن اندرویدی خود نظارت داشته باشید . از این پس کنترل تماس های ورودی ، پیامک ها و داده ها را بر عهده گرفته و بر روی آن ها نظارت داشته باشید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود سرعت واقعی اینترنت شما را نشان دهد .

motrix بازدید : 703 نظرات (0)

ImageChef – fun with photos این امکان را به شما می دهد تا با انجام کارهای شگفت انگیز بر روی عکس آن ها را سفارشی ساخته و تغییری در ظاهر آن ها انجام دهید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا یک متن را به عکس اضافه کرده و آن را سفارشی سازید . پس از اتمام کار قادر خواهید بود شاهکارهای خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید . 

motrix بازدید : 698 نظرات (0)

نرم افزار Color Booth Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی عکس های خود افکت های متنوعی قرار داده و آن ها را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا رنگ چشمان خود را نیز تغییر دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ۲۴ فریم زیبا ، در دسترس بودن ۳۳  افکت متنوع و اضافه کردن متن به تصاویر اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

motrix بازدید : 67 نظرات (0)

Day in Life Journal – Tablets یک مجله تصویری به همراه آب و هوا، موقعیت مکانی و بسیاری امکانات دیگر است. این برنامه بهترین وسیله برای ثبت خاطرات و ذخیره کردن ایده ها ، افکار، وقابع، تجربه ها، یادگاری‌ها، یادداشت ها و چیزهای دیگر است. اگر به نوشتن در سبک مجله علاقه دارید و می‌خواهید این کار را به طور شخصی انجام دهید و اگر همیشه خواسته اید که یک مجله داشته باشید اما هیچوقت برای آن اقدامی نکرده اید، این برنامه با قابلیت‌های ویژه خود، انگیزه این کار را برای شما ایجاد می‌کند.

motrix بازدید : 54 نظرات (0)

ExDialer PRO – Dialer & Contacts یکی از بهترین ، زیباترین و سریع ترین شماره گیرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر از ظاهر تکراری دفترچه تلفن اندرویدی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید . در صورت نیاز قادر خواهید بود تا پوسته های مخصوص این برنامه را از اینترنت دریافت نموده و سپس از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

motrix بازدید : 67 نظرات (0)

برنامه Kris Gethin’s 12 Week Trainer برای اولین بار برنامه انقلابی ۱۲ هفته‌ای کریس برای بدنسازی را به گوشی شما می‌آورد. برنامه بدنسازی ۱۲ هفته ای توسط کریس گتین ایجاد شد تا همزمان با سوختن چربی، ماهیچه ها نیز ساخته شوند تا به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید. این برنامه بیش از ۵۰ میلیون بار در سایت bodybuilding.com مشاهده شده که آن را به ویدیوی با بیشترین مشاهده تبدیل کرده است. برای اولین بار توسط ابن برنامه می‌توانید این تمرین ها را بر روی گوشی خود داشته باشید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

motrix بازدید : 44 نظرات (0)
motrix بازدید : 60 نظرات (0)

بدون شک روزانه مرورگرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید عرضه می شود . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگرها به نام Dolphin Browser را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این مرورگر قادر خواهید بود تا در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و به راحتی وبگردی کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این مرورگر بسیار زیبا و شیک طراحی شده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد .

motrix بازدید : 55 نظرات (0)

به کمک نرم افزار Smart IR Remote – Universal IR می توانید گوشی اندرویدی خود را به یک ریموت کنترل تبدیل نمایید . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس تلویزیون ، دستگاه دیجیتال ، ماهواره و … را کنترل نمایید . توجه داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ همراه با اندروید کیت کت سازگاری دارد . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

motrix بازدید : 54 نظرات (0)

Camera ZOOM FX یکی از بهترین دوربین های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود با کیفیت بسیار بالا از محیط عکسبرداری کنید . عکس بگیرید و سپس افکت های متعددی را بر روی عکس ها قرار دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان تهیه عکس های با کیفیت ، زوم دیجیتالی ، سفارشی سازی تصاویر ، قرار دادن افکت های متعدد و اشتراک گذاری تصاویر اشاره داشت .

motrix بازدید : 57 نظرات (0)

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این برنامه تقریباً  تمامی فایل‌ها را بدون مشکل پخش می‌کند. همه فایل‌ها در یک رابط ساده قابل مشاهده هستند که ویژگی‌هایی همچون تغییر نام و مدیریت محتوا در آن وجود دارند.

motrix بازدید : 68 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Now SMS حالا می‌توانید با ظاهری حدید اس ام اس بزنید! این برنامه به شما امکان می‌دهد در محیطی با گرافیک به سبک گوگل پلاس و گوگل نو بهارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس بپردازید. می‌توانید از ویژگی پیام خوانده نشده استفاده کنید تا با مشخص کردن پیام های مورد نظر‌، آنها را در زمانی دیگر بخوانید. با استفاده از این برنامه هیچوقت فراموش نخواهید کرد که به پیامی پاسخ دهید و با فعال کردن یادآور، اس ام اس و ام ام اس‌های شما دیگر گم نخواهند شد.

motrix بازدید : 162 نظرات (0)

Instant: Polaroid Instant Cam یک نرم افزار دوربین بامزه و جذاب است که به شما کمک می کند همانند دوربین های عکاسی قدیم با چاپ فوری ، اقدام به ثبت خاطرات خود نمایید . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود عکس های خود به آثار جادویی تبدیل نمایید . پس از ویرایش تصاویر می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و از دیدن تصاویر به صورت گروهی لذت ببرید . و در نهایت لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است .

motrix بازدید : 43 نظرات (0)

نرم افزار SignalCheck Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی قدرت سیگنال واقعی وای فای خود را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب کرده و سپس آن را اجرا نمایید . اطلاعات مربوط به وای فای خود را مشاهده کرده و از قدرت برد آن مطلع شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود ویدجت مخصوص این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و قدرت سیگنال را در هر لحظه ببینید .

motrix بازدید : 66 نظرات (0)

Call PopOut یک برنامه کاربردی با قابلیت چند وظیفه‌ای است که با استفاه از آن می‌‌توانید هنگام کار با برنامه‌های مختلف تماس‌های ورودی را کنترل کنید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم که هنگام بازی یا وبگردی و یا کار با برنامه‌های دیگر، تماس‌های ورودی مزاحم ما شده‌اند، این ویژگی اندروید باعث ایجاد وقفه در کار ما می‌شود. این برنامه این مشکل را حل کرده است. نحوه کار آن به این صورت است که در هنگام کار با یک برنامه، در صورتی که کسی با شما تماس برقرار کند، یک تصویر کوچک بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید تماس راپاسخ دهید، رد کنید، صدای آن را قطع کنید و یا بلندگو را فعال کنید.

motrix بازدید : 54 نظرات (0)

WavePad Master’s Edition این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آهنگ های خود را ویرایش نمایید . فایل های صوتی را ویرایش کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . صداها را ضبط کرده و سپس آن ها را مطابق با سلیقه خود برش دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برش ، کپی و چسباندن تکه های آهنگ به یکدیگر اشاره داشت . برای اجرا تنها کافی است یک فایل صوتی را انتخاب نموده و سپس کار را شروع کنید .

motrix بازدید : 28 نظرات (0)

Zipper برنامه ای برای فشرده کردن و باز کردن فایل‌های فشرده شده در اندروید است، البته این تنها قابلیت این برنامه نیست، بلکه با استفاده از این برنامه می‌توانید به مدیریت فایل‌های خود نیز بپردازید.

motrix بازدید : 41 نظرات (0)

آیا اخیراً دستگاه اندرویدی شما کند شده است؟ آیا حافظه آن پر شده است؟ برنامه The Cleaner – Speed up & Clean را دانلود کنید و به طور مجانی سرعت گوشی خود را افزایش دهید و فضای خالی حافظه را افزایش دهید. ابن برنامه می‌تواند فایل‌های زائد را شناسایی و حذف کند، رم دستگاه را پاکسازی کند و در نتیجه سرعت دستگاه اندرویدی شما را افزایش دهد. همه این‌ها تنها چند ثانیه زمان می‌برد و پس از آن بازی‌های مورد علاقه‌تان را با سرعت بیشتری می‌توانید اجرا کنید. این برنامه دارای تم‌های مختلف است و می‌توانید برای فعالیت آن زمانبندی تعریف کنید.

motrix بازدید : 47 نظرات (0)

آیا دوست دارید گوشی اندرویدی خود را به یک پرینتر تبدیل کنید ؟ اگر این طور است ما PrinterShare™ Mobile Print Premium را به شما پیشنهاد می کنیم . به کمک این برنامه قادر خواهید بود دستگاه اندرویدی خود را به یک پرینتر همراه تبدیل کرده و در مواقع ضروری  اسناد خود را چاپ بگیرید . از اسناد خود نظیر ورد ، پی دی اف ، اکسل و پرینت بگیرید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده ساده می باشد

motrix بازدید : 40 نظرات (0)

برنامه AlarmMon ( alarm clock ) یرای این طراحی شده است که مسئولیت بیدار کردن شما را هر روز صبح بر عهده بگیرد. آلارم‌مان بعضی وقت‌ها دوستانه و آرام و بعضی وقت‌ها پرصر و صدا از خواب بیدارتان می‌کند! این برنامه چند جوایز بین‌المللی دریافت کرده است.

motrix بازدید : 41 نظرات (0)

 

شاید یکی از کاستی ها یا کمی های برترین سیستم عامل موبایل ، اندروید ، را بتوان نداشتن برخی ویژگی ها در صفحه کلید یا کیبورد آن دانست . این کاستی ها را می توان با نرم افزار هایی مانند SwiftKey Keyboard که یک صفحه کلید بسیار قدرتمند با گرافیک و طراحی بسیار مناسب است ، جبران کرد . اپلیکیشن ، دارای سه پوسته ( تم ) بسیار زیبای غروب ، پیچک و ریگال می باشد که زیبایی آن را چندین برابر می کند . مهم ترین ویژگی این نرم افزار ، پشتیبانی کامل از زبان شیرین پارسی می باشد که این نرم افزار را مناسب برای پارسی زبانان می کند و امکان ارسال پیام با حروف گ ژ پ چ را به کاربر می دهد . همچنین می توانید از آن ، بعنوان و بجای کیبورد پیش فرض سیستم عامل اندروید استفاده کنید و در هنگام فرستادن پیام کوتاه یا ایمیل یا مکانهای گوناگون ، از این کیبود استفاده کنید . از دیگر زبان های قابل پشتیبانی در این اپلیکیشن ، می توان به : انگلیسی ( UK , US ) ، عربی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، ترکی و … اشاره نمود .

motrix بازدید : 34 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Truecaller – Caller ID & Block می‌توانید ببینید که فرد ناشناسی که با شما تماس گرفته چه کسی است، از اس‌ام‌اس و تماس‌های ناخواسته جلوگیری کنید و مخاطبینتان را بدون هیچ هزینه‌ای مدیریت کنید. بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا از این برنامه استفاده می‌کنند.

motrix بازدید : 34 نظرات (0)

{ ارائه ی رسمی کمپانی Samsung }

ChatON یکی از محبوبترین و بهترین اپلیکیشن های مسنجر در جهان با بیش از۱۶۰ میلیون کاربر بروی پلتفرم های گوناگون می باشد . این مسنجر ، بوسیله کمپانی ” سامسونگ الکترونیکس ” تولید شده است و بروی همه ی گوشی های سامسونگ بطور پیشفرض نصب شده است . این پیام رسان نیز مانند همه ی مسنجر های دیگر ، امکان ارسال عکس ، فیلم ، آهنگ و پیام متنی از طرف کاربران برای هم دیگر می باشد . این مسنجر ، تنها مسنجر موجود در جهان میباشد که بروی همه ی پلتفرم های محبوب قابلیت نصب و استفاده را دارا می باشد .

motrix بازدید : 45 نظرات (0)

برنامه جدید Weather Underground دقیق‌ترین پیش‌بینی آب و هوای محلی به علاوه رادار تعاملی، نقشه‌های ماهواره‌ی و هشدار آب‌ و هوای سخت را برای کاربران فراهم می‌:کند. این برنامه از جامعه‌ای منحصربه فرد و علاقه‌مند به هواشناسی نیرو می‌گیرد که اطلاعات زنده آب و هوا را از ایستگاه‌های موجود در حیاط خانه‌شان گزارش می‌دهند. این اطلاعات بدست آمده از مکان‌های مختلف به برنامه این امکان را می‌دهد که وضعیت دقیق آب و هوایی مربوط به منطقه شما را برایتان نمایش دهد. این برنامه از اطلاعات بیش از ۳۳۰۰۰ ایستگاه هواشناسی شخصی استفاده می‌کند.

motrix بازدید : 47 نظرات (0)

{ کیبوردی پیشرفته ، با امکان تایپ پرسرعت و پشتیبانی از زبان پارسی }

{ امکان استفاده از شکلک ها در هنگام ارسال پیام }

GO Keyboard کیبوردی اندرویدی از مجموعه اپلیکیشن های سری ” GO ” می باشد . این اپلیکیشن ، یک کیبورد کامل شامل : تمامی حروف ، اعداد ، نشانه ها ( ، – _ + ‘ ) ، شکلک ها و … می باشد . این کیبورد ، بصورت کامل از زبان پارسی پشتیبانی میکند و دارای حروف پارسی نیز می باشد . همچنین ، این کیبورد ، امکان استفاده بعنوان کیبورد پیش فرض را دا می باشد و می توان از آن بروی تبلت ها نیز استفاده کرد .

motrix بازدید : 35 نظرات (0)

به کمک نرم افزار GO Locker VIP  می توانید به راحتی صفحه قفل مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را تغییر دهید . به کاربر وی آی پی برنامه گو لاکر تبدیل شده و با کمترین هزینه بهترین صفحه قفل ها را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . لازم به ذکر است که صفحه قفل ها شامل صفحه قفل ویندوز ، اپل و … می باشند .

motrix بازدید : 40 نظرات (0)

نرم افزار Safe+ این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اسناد خود پسورد قرار داده و به شدت از آن ها محافظت نمایید . بر روی پوشه ها ، اسناد ، فیلم ، موزیک ، عکس و … خود پسورد قرار داده و اجازه ندهید دیگران به آن ها دسترسی داشته باشند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از زبان های متعدد ، کپی کردن فایل ها ، پشتیبانی از کلیدهای میانبر و همگام سازی خودکار اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید از این برنامه به عنوان یک فایل منیجر نیز استفاده کنید .

motrix بازدید : 47 نظرات (0)

نرم افزار RunKeeper – GPS Track Run Walk به شما کمک می کند تا برای تمرینات ورزشی خود برنامه ریزی کرده و وزن خود را در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش دهید . تمرینات ورزشی خود را پیگیری نموده و به تناسب اندام برسید . با استفاده از جی پی اس گوشی اندرویدی خود سرعت خود را هنگام پیاده روی و دوچرخه سواری تخمین بزنید . همچنین لازم به ذکر است که در نهایت می توانید تمرینات خود را با دوستان به اشتراک بگذارید .

motrix بازدید : 46 نظرات (0)

DAB – Icon Pack یک مجموعه است که آیکون‌‌های زیبا، نقاشی شده و دارای بافت را برای آیکون‌های صفحه خانگی شما ارائه می‌کند. این مجموعه آیکون زیبا دارای ۸۳۸ آیکون به دقت طراحی شده است که در رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ آماده شده‌اند، ۲۳ والپیپر متناسب با آیکون‌ها نیز برای انتخاب وحود دارند. برای آسانی، برنامه داشبورد اعمال تم را انحام می‌دهد.

motrix بازدید : 165 نظرات (0)

آیا دوست دارید بر روی کف دست خود یک عنکبوت داشته باشید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود بترسانید ؟ با نصب برنامه Magic Spider  بر روی این گوشی دوستان خود را حریت زده کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس با ورود به برنامه و قرار دادن گوشی در کف دست دوستانتان عنکبوت جادویی را مشاهده کنید !

motrix بازدید : 42 نظرات (0)

 { از بهترین فایل منیجر های اندروید در جهان }

 

ES File Explorer File Manager هرگونه فایل موجود ( پنهان یا آشکار ) در گوشی شما را با ویژگی های بسیار بالا و امکان مدیریت آنها ، نمایش می دهد . همچنین  بوسیله این اپلیکیشن ، که دارای ” بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ” در سراسر جهان می باشد ، می توانید فایل های خود را با دوستانتان بوسیله اینترنت ، بلوتوث یا NFC به اشتراک بگذارید .  همچنین ، این اپلیکیشن امکان آپلود فایل های موردنظر را با سرعت بسیار بالا به کاربر می دهد . امکان جستجوی فایلی مشخص با استفاده از جستجوگر این فایل منیجر ، از دیگر ویژگی های آن می باشد . از دیگر ویژگی این نرم افزار ، می توان به جابجایی و همچنین امکان کپی کردن فایل ها از مکانی و قرار دادن آنها در مکانی دیگر می باشد . بوسیله فایل منیجر ای اس ، خواهید توانست به سادگی فرمت های موجود را تغییر داده و از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . این برنامه ، افزون بر ایجاد امکان مدیریت بروی فایل های موجود بروی حافظه ، امکان پاک کردن بازی ها و برنامه های نصب شده را نیز به کاربر می دهد . در آپدیت این فایل منیجر ، امکان ” سطل زباله ” افزوده شده است که شما می توانید پس از پاک کردن فایل های خود ، از سطل زباله دوباره آنها را بازیابی کنید .

motrix بازدید : 47 نظرات (0)
motrix بازدید : 39 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Phogy 3D می‌توانید عکس‌های جالبی از خود بگیرید. این برنامه با گرفتن عکس‌های سه بعدی به آنها حرکت می‌دهد. دیگر عکس‌هایتان ثابت و بی‌روح نخواهند بود بلکه با ویژگی‌سه‌بعدی زنده می‌شوند.

motrix بازدید : 80 نظرات (0)

{ فایرفاکس ، دومین مرورگر محبوب اندروید در جهان }

مرورگر Firefox Browser  که از قدیم و ندیم همیشه جزو یکی از سه مرورگر برتر جهان بوده ، یک مرورگر بسیار پرسرعت و عالی برای وب گردی در اینترنت بوسیله موبایل های هوشمند می باشد . اندروید فایرفاکس با بهینه سازی خودکار عکس ها و فریم سایت ها ( بدون کاهش کیفیت آنها ) ، امکان گردش و چرخش در وب را بصورت رایگان و با سرعت بالا برای شما فراهم می کند . همچنین ، این نرم افزار از نرم افزار اندروید ادوب فلش پلیر نیز پشتیبانی کرده و امکان پخش ویدیو ها و فیلم های آنلاین را برای شما فراهم می کند . همچنین ، این مرورگر قدرتمند ، امکان پشتیبانی از پروتوکل ها و نصب انواع پروکسی بروی مرورگر را دارا می باشد که کمتر مرورگری این امکان را دارد . افزونه های ویژه ی این مرورگر را می توان به آسانی بروی آن نصب کرد و از آنها استفاده کرد . در آپدیت این مرورگر ، HTML5 به زبان های برنامه نویسی تحت وب پشتیبانی شونده بوسیله این مرورگر افزوده شده و می توانید با بهترین کیفیت و سرعت این گونه سایت ها را باز نمائید . پشتیبانی کامل از پروتکل های HTTS , SSL , HTTP , MMS , FTP و … برای افزایش امنیت گردش شما در فضای مجازی ، از دیگر ویژگی مهم فایرفاکس است . شعار این برنامه در سیستم عامل اندروید ، پرسرعت ، هوشمند و پرامنیت می باشد که به راستی نیز همه ی این ویژگی ها را دارا می باشد .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 597
  • بازدید کلی : 1,872,774
  • کدهای اختصاصی