loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 71 نظرات (0)

پوسته TSF Shell Green Theme شامل ۳۷ آیکان اختصاصی و سه تصویر زمینه با کیفیت اچ دی می باشد ! پوسته را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و تغییری در رابط کاربری صفحه نمایش گوشی ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این پوسته می توان به وجود آیکان های سه بعدی و رابط کاربری شیک اشاره داشت . لازم به ذکر است که طراحی این پوسته فوق العاده شگفت انگیز بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد .

motrix بازدید : 66 نظرات (0)

این لانچر از لحاظ قابلیت‌های سفارشی سازی، کارایی و روانی قابلیت رقابت با هر لانچر دیگری رادارد. Launcher Pro هر قابلیت سفارشی سازی که بخواهید را در خود دارد.  تیم سازنده، در توسعه این لانچر بیشترین توجه را به عملکرد داشته است، زیرا سفارشی سازی بدون کارایی مناسب هیچ ارزشی ندارد. این لانچر با قابلیت اجرای انیمیشن‌ها به روش سخت‌افزاری انمیشن‌های بسیار روانی را در رابط کاربری به اجرا می‌گذارد. خودتان این لانچر را امتحان و قابلیت‌های فراوان آن را کشف کنید.

motrix بازدید : 55 نظرات (0)

با استفاده از پوسته Theme Crystal Black Flat HD صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را سفارشی سازید ! زیباترین آیکان ها را بر روی صفحه نمایش قرار داده و از کار کردن با گوش نهایت لذت را ببرید . این پوسته از چندین تصویر زمینه نیز پشتیبانی نموده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای LAUNCHER PRO ، NOVA ، APEX  و GO  سازگاری دارد .

motrix بازدید : 57 نظرات (0)

با استفاده از FlatOX  مجموعه ای از ساعت های با کیفیت و شیک آنالوگ را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این مجموعه شامل ۸ ساعت مختلف همراه با ویدجت مخصوص  ۲×۲  ارائه شده است . همچنین لازم به ذکر است که این ساعت ها دارای رنگ بندی بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید و در صفحه نمایش گوشی قرار دهید .

motrix بازدید : 51 نظرات (0)

دیگر نیاز نیست برای تغییر ظاهر دستگاه خود تا نسخه بعدی اندروید صبر کنید، با استفاده از Moonshine ظاهر دستگاه خود را جدید کنید. این تم از طرح جدید گوگل الهام گرفته شده است. با استفاده از تصاویر درز پیدا کرده از آیکون‌های جدید گوگل، یک مجموعه آیکون کامل برای اندروید آماده شده است.

motrix بازدید : 37 نظرات (0)

Coconut Theme (Go Apex Nova) یک مجکوعه آیکون است که شامل بیش از ۵۵۰ آیکون مینیمالیستی می‌باشد که از ابتدا طراحی شده‌اند تا به شما تجربه‌ای دلپذیر و پایدار ارائه کنند. این مجموعه شامل تعدادی والپیپر زیبا نیز می‌شود و تعدادی آیکون‌های دوباره کار شده از سامسونگ، اچ تی سی و سونی نیز در آن موجود هستند. این مجموعه با صفحه نمایش‌های با رزولوشن بالا (xxhdpi) نیز سازگار است. این مجموعه به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود و نیازمند یکی از لانچرهای Go, Apex, Nova و یا ADW است، البته ممکن است با بقیه نیز سازگار باشد.

motrix بازدید : 37 نظرات (0)
motrix بازدید : 38 نظرات (0)

مجموعه Hera Project Icon Concept HD شامل ۱۴۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . اگز از رابط کاربری تکراری و خسته کننده گوشی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که حتما از آیکان های این مجموعه استفاده نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Nova ، Apex ، ADW ، Atom  ، Aviate و Solo سازگاری دارند .

motrix بازدید : 34 نظرات (0)

Windows 8 + with Live Tiles تنها لانچر ویندوز ۸ برای اندروید است که برای جی‌میل، توییتر، فیسبوک، تقویم، آب و هوا، خبر، بازار بورس و چیزهای دیگر کاشی‌های زنده دارد. این لانچر تجربه ویندوز ۸ را بر روی دستگاه اندرویدی شما ممکن می‌سازد.

motrix بازدید : 45 نظرات (0)

Project Hera Launcher Theme ایده تم جدید برای اندروید است که از طرح‌هایی که از نسخه جدید اندروید لو رفته است ، الهام گرفته شده. با استفاده از این تم ظاهری جدید به دستگاه اندرویدی خود بدهید.

motrix بازدید : 43 نظرات (0)

لایو والپیپر مرد عنکبوتی با نام Amazing Spider-Man 2 Live WP را به طور شگفت انگیزی در گوشی اندرویدی خود قرار دهید . بیش از ۲۰ تصویر زمینه زیبا و شگفت انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این مجموعه را از دست ندهید .

motrix بازدید : 7967 نظرات (0)

۳۶۰ Launcher(Font,Wallpaper) یک لانچر قدرتمند است که مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی همچون قابلیت‌های سفارشی‌سازی بسیار بالا، ده‌ها هزار تم، والپیپر و فونت، تعداد بسیاری قفل صفحه نمایش، انیمشین‌های جابجایی بین صفخات، انیمیشن باز کردن برنامه، ده‌ها ویجت، و تعداد زیادی آیکون و پس زمینه آیکون را به شما ارائه می‌کند. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون تم مجانی با استفاده از این لانچر در دسترس است!

motrix بازدید : 1006 نظرات (0)

مجموعه KitKat HD Launcher Theme icons شامل ۱۴۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . این مجموعه از چندین تصویر زمینه هم پشتیبانی کرده که می توانید از آن ها استفاده کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که این پوسته به صورت کامل با لانچرهای Nova  ، Apex  ، ADW  ، KK  ، Smart  ، Atom  ، Smart  ، Epic  و Solo  سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تصویر زمینه های جدید

اضافه شدن ۶۲ آیکان جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

motrix بازدید : 972 نظرات (0)

S Launcher (Galaxy S5 TouchWiz) بهترین و قابل سفارشی‌سازی ترین لانچر شبیه‌ساز رابط کاربری تاچ ویز گوشی گلکسی اس۵ سامسونگ است که دارای ویژگی‌های بسیاری است و فاقد تبلیغات می‌باشد.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از مجموعه آیکون

نوار وضعیت شفاف در اندروید ۴٫۴

امکان ویرایش آیکون

افکت‌های حرکتی تاچ ویز اس۵

تغییر اندازه هر ویجت

 

 

motrix بازدید : 971 نظرات (0)

Zooper Theme – RADGET PRO یک ویجت ساعت رادار مانند است که برای Zooper Widget Pro ساخته شده و نیازمند آن می‌باشد. با استفاده از نصب کننده، این پوسته را نصب کنید و پس از آن، در قسمت برنامه‌ها می‌توانید آن را ببینید.

ویژگی‌‌ها:

۹ طرح مختلف ویجت ساعت

پخش کننده موسیقی تیره

پخش کننده موسیقی قرمز و سفید

ویجت ۴×۴

امکان تغییر اندازه

تنظیم عکس موسیقی به حالت منحنی

 

 

motrix بازدید : 1199 نظرات (0)

Morena – Flat Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا است که با همه لانچرهای بزرگ که از تغییر آیکون پشتیبانی می‌کنند، سازگار است. این مجموعه برای این ساخته شده تا ظاهری ساده، تخت و مدرن داشته باشد و بر روی هر دستگاهی رنگ‌های ریبا را به نمایش دربیاورد.

ویژگی‌ها:

بیش لز ۲۳۸۷ آیکون

۲۱ تصویر پس زمینه اچ دی سفارشی

پشتیبانی از آیکون با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲

پشتیبانی از لانچرهای Apex , Nova , Adw , Action , Holo HD , Smart , Inspire , Aviate , Trebuchet

 

 

 

motrix بازدید : 979 نظرات (0)

اگر به دنبال یک پوسته زیبا و شیک هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان CRAVE Multi-Launcher Theme  را از دست ندهید . این پوسته از بیش از ۲۳۰۰ آیکان شیک پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . بیش از ۶۵ تصویر فانتزی هم در این تم گنجانده شده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را برای خود برگزنید . همچنین لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچر های Apex, Next 3D, TSF Shell, GO, Solo, Smart, ADW, Action و Holo سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد پوسته

 

 

 

motrix بازدید : 987 نظرات (0)

SickSky Launcher یک لانچر زیبا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است که جایگزین مناسبی برای لانچر پیش‌فرض اندروید می‌باشد. این لانچر به صورت مینیمالیسیتی و ساده‌گرایانه طراحی شده است که ظاهری مدرن را به دستگاه اندرویدی شما می‌آورد.

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل باز شدن برنامه اشتباهی

به‌روزرسانی ترجمه‌های مختلف برنامه

رفع اشکال برخی از کرش کردن برنامه

 

  

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 657
  • بازدید کلی : 1,872,834
  • کدهای اختصاصی