loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 50193 نظرات (1)

دوستان عزیز من این وبلاگ رو برای شما ساخته شده

امیده وارم خیلی خوب از مطالب استفاده کنید

دوستان من نمیگم مطالب همه مال من هست من جز گرداورنده بیش نیستم امید وارم

روزای خوبی رو تو این وبلاگ داشته باشید

 

توجه مهم: دوستان عزیز کسانی که میخواهند با ما باشند یک پیام حاوی ایمیل به ما بفرستند تا ما به ان ها بگیم چه جوری بیان پیش ما

 

با تشکر

التماس دعا

motrix بازدید : 715 نظرات (4)

Gun Strike 2 Alpha یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . در ابتدا باید سلاح ها و قهرمانان مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس وارد میدان جنگ شوید . تمام سعی و توان خود را به کار برده و با آزمایش کردن سلاح ها از سالم بودن آن ها مطمئن شوید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

motrix بازدید : 668 نظرات (0)

Pimp My Music – Tag Editor Pro یک پخش کننده قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی ویرایش برچسب‌های موسیقی نیز هست. از این برنامه‌ می‌توانید به راحتی برای پیدا کردن کاور موسیقی‌ها و متن ترانه‌ها استفاده کنید، مستقیماً از روی گوشی هوشمندتان.

motrix بازدید : 677 نظرات (0)

Loader Droid PRO download manager بهترین و پرسرعت ترین دانلود منیجر برای سیستم عامل اندروید می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا عکس ، موسیقی ، فیلم و اسناد مورد نظر خود را با نهایت سرعت از اینترنت دریافت کنید . این اپلیکیشن دارای ویژگی های بی نظیری  مانند توقف دانلود ، دانلود با سرعت بالا و قسمت کردن فایل ها بوده که آن را از رقبای خود متمایز می کند . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

motrix بازدید : 670 نظرات (0)

به کمک نرم افزار Joiku Phone Usage PRO می توانید به آسانی بر روی تلفن اندرویدی خود نظارت داشته باشید . از این پس کنترل تماس های ورودی ، پیامک ها و داده ها را بر عهده گرفته و بر روی آن ها نظارت داشته باشید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود سرعت واقعی اینترنت شما را نشان دهد .

motrix بازدید : 703 نظرات (0)

ImageChef – fun with photos این امکان را به شما می دهد تا با انجام کارهای شگفت انگیز بر روی عکس آن ها را سفارشی ساخته و تغییری در ظاهر آن ها انجام دهید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا یک متن را به عکس اضافه کرده و آن را سفارشی سازید . پس از اتمام کار قادر خواهید بود شاهکارهای خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید . 

motrix بازدید : 622 نظرات (0)

Action of Mayday: Last Defense یک بازی هیجاتی تیراندازی در سبک اول شخص است که در آن با نبردهای شدید با زامبی‌ها دست و پنجه نرم خواهید کرد و همچنین دارای گرافیک خیره ‌کننده‌ای است.

motrix بازدید : 698 نظرات (0)

نرم افزار Color Booth Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی عکس های خود افکت های متنوعی قرار داده و آن ها را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا رنگ چشمان خود را نیز تغییر دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ۲۴ فریم زیبا ، در دسترس بودن ۳۳  افکت متنوع و اضافه کردن متن به تصاویر اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

motrix بازدید : 110 نظرات (0)

بازی Fowl Play Gold تجربه بازی ایتالیایی معروف به نام ۶a را بر روی تبلت و گوشی های هوشمند اندرویدی ارائه می‌کند. نمونه‌های زیادی وجود دارند اما این تنها نسخه اصلی این بازی است که توسط دو استودیوی بازی‌سازی CMS Gaming و MAG Elettronica توسعه داده شده است. از شلیک به پرندگان، بازی با سکه‌ها و بازی‌های شانسی در این بازی لذت ببرید.

 

motrix بازدید : 67 نظرات (0)

Day in Life Journal – Tablets یک مجله تصویری به همراه آب و هوا، موقعیت مکانی و بسیاری امکانات دیگر است. این برنامه بهترین وسیله برای ثبت خاطرات و ذخیره کردن ایده ها ، افکار، وقابع، تجربه ها، یادگاری‌ها، یادداشت ها و چیزهای دیگر است. اگر به نوشتن در سبک مجله علاقه دارید و می‌خواهید این کار را به طور شخصی انجام دهید و اگر همیشه خواسته اید که یک مجله داشته باشید اما هیچوقت برای آن اقدامی نکرده اید، این برنامه با قابلیت‌های ویژه خود، انگیزه این کار را برای شما ایجاد می‌کند.

motrix بازدید : 57 نظرات (0)

حالا این شانس را دارید که کهکشان‌ها را تسخیر کنید! Void Imperator یک بازی کلاسیک فضایی است که در آن با انبوهی از دشمنان روبرو می‌شوید که برای موفقیت باید آنها را شکست دهید، مراقب غول‌های وحشتناک آخر مرحله باشید!

motrix بازدید : 71 نظرات (0)

پوسته TSF Shell Green Theme شامل ۳۷ آیکان اختصاصی و سه تصویر زمینه با کیفیت اچ دی می باشد ! پوسته را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و تغییری در رابط کاربری صفحه نمایش گوشی ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این پوسته می توان به وجود آیکان های سه بعدی و رابط کاربری شیک اشاره داشت . لازم به ذکر است که طراحی این پوسته فوق العاده شگفت انگیز بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد .

motrix بازدید : 54 نظرات (0)

ExDialer PRO – Dialer & Contacts یکی از بهترین ، زیباترین و سریع ترین شماره گیرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر از ظاهر تکراری دفترچه تلفن اندرویدی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید . در صورت نیاز قادر خواهید بود تا پوسته های مخصوص این برنامه را از اینترنت دریافت نموده و سپس از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

motrix بازدید : 65 نظرات (0)

هیولاهای تاریکی برمیخیزند و به دنبال چراغ های روشن و درخشان هستند . آیا این سیاره پایان سفر حباب ها است ؟ تا چه مدت  می توانید با تیراندازی از خود دفاع کرده و زنده بمانید ؟ تمامی این ها در بازی Hopeless: Space Shooting وجود دارند . اکنون یک خطر بزرگ شما را تهدید نموده که بایستی با زیرکی کامل از این خطر فرار کنید . هیولاهای موجود در بازی را نابود کرده و سپس امتیاز به دست آورید .

motrix بازدید : 67 نظرات (0)

برنامه Kris Gethin’s 12 Week Trainer برای اولین بار برنامه انقلابی ۱۲ هفته‌ای کریس برای بدنسازی را به گوشی شما می‌آورد. برنامه بدنسازی ۱۲ هفته ای توسط کریس گتین ایجاد شد تا همزمان با سوختن چربی، ماهیچه ها نیز ساخته شوند تا به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید. این برنامه بیش از ۵۰ میلیون بار در سایت bodybuilding.com مشاهده شده که آن را به ویدیوی با بیشترین مشاهده تبدیل کرده است. برای اولین بار توسط ابن برنامه می‌توانید این تمرین ها را بر روی گوشی خود داشته باشید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

motrix بازدید : 44 نظرات (0)
motrix بازدید : 40 نظرات (0)

در بازی Steam Punks  شما در نقش یک مامور مخفی بوده که وظیفه دارید دشمنان خود را شناسایی نموده و سپس آن ها را نابود کنید . نیروهای نخبه و کارکشته را انتخاب نموده و سپس به جنگ با دشمنان بروید . تمام تلاش خود را به کار برده و اختراع جدیدتان را از دشمنان پس بگیرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، وجود سکه های طلاو جمع آوری امتیازات متععد اشاره داشت .

motrix بازدید : 66 نظرات (0)

این لانچر از لحاظ قابلیت‌های سفارشی سازی، کارایی و روانی قابلیت رقابت با هر لانچر دیگری رادارد. Launcher Pro هر قابلیت سفارشی سازی که بخواهید را در خود دارد.  تیم سازنده، در توسعه این لانچر بیشترین توجه را به عملکرد داشته است، زیرا سفارشی سازی بدون کارایی مناسب هیچ ارزشی ندارد. این لانچر با قابلیت اجرای انیمیشن‌ها به روش سخت‌افزاری انمیشن‌های بسیار روانی را در رابط کاربری به اجرا می‌گذارد. خودتان این لانچر را امتحان و قابلیت‌های فراوان آن را کشف کنید.

motrix بازدید : 60 نظرات (0)

بدون شک روزانه مرورگرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید عرضه می شود . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگرها به نام Dolphin Browser را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این مرورگر قادر خواهید بود تا در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و به راحتی وبگردی کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این مرورگر بسیار زیبا و شیک طراحی شده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد .

motrix بازدید : 58 نظرات (0)

او فوق العاده است ! او شیرین و فوق العاده سرگرم کننده است ! Polar Bowler یک بازی هیجانی و جذاب برای سیستم عامل اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد . این بازی شامل ۷۰ مرحله هیجانی بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . توانایی و مهارت خود را در بازی بولینگ نشان داده و در مسابقات پیروز شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان ، گیم پلی هیجانی و گرافیک رنگارنگ و جذاب اشاره داشت .

motrix بازدید : 65 نظرات (0)

 

وبراژ دادن بین ماشین‌ها باید بسیار هیجان‌انگیز و خطرناک باشد، بازی Highway Racer برای این ساخته شده تا شما این هیجان را بتوانید احساس کنید. ماشین سریع خود را انتخاب کنبد و پس از سفارشی کردن آن به مسابقه بپردازید.

motrix بازدید : 59 نظرات (0)

می‌خواهید بدانید حس پک‌من بودن و راندن قطار چگونه است؟ حالا می‌توانید! TrainCraft یک بازی کلاسیک سرعتی است که برای آنها که عاشق قطار و راه‌آهن هستند ساخته شده. البته افراد دیگر هم از این بازی لذت خواهند برد. در این بازی می‌توانید مسیر قطار را تغییر دهید. سعی کنید تمام سکه‌ها را جمع‌آوری کنید تا امتیاز بگیرید و به مرحله بعدی بروید. هر تعداد که می‌خواهید واگن به هم متصل کنید، اما مواظب باشید به قطار خودتان برخورد نکنید! مواظب قطار دشمن باشید و نگذارید با قطارتان برخورد کند! این بازی با گرافیک سه بعدی اچ دی برای موبایل و تبلت مناسب است.

motrix بازدید : 55 نظرات (0)

به کمک نرم افزار Smart IR Remote – Universal IR می توانید گوشی اندرویدی خود را به یک ریموت کنترل تبدیل نمایید . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس تلویزیون ، دستگاه دیجیتال ، ماهواره و … را کنترل نمایید . توجه داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ همراه با اندروید کیت کت سازگاری دارد . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

motrix بازدید : 52 نظرات (0)

Calling All Mixels یک بازی زیبا است که ترکیبی از اکشن و سبک دفاع از قلعه می‌باشد و توسط شرکت لگو و شبکه کارتون به شما ارائه شده است. میکسل‌ها را نجات دهید و با استفاده از نیروهای منحصربه‌قرد آنها از قلمرو خود دفاع کنید. میکسل‌ها موجودات منحصربه‌فردی هستند که برای ترکیب شدن زندگی می‌کنند! آنها عاشق این هستند که با یکدیگر ترکیب شوند تا قابلیت‌های قدرتمند جدیدی پیدا کنند. همچنین تمایل دارند با هر چیزی در این دنیا ترکیب شوند، هیچگاه نمی‌توانید حدس بزنید با ترکیب آنها چه چیزی بدست خواهد آمد.

motrix بازدید : 50 نظرات (0)

Racing Rivals یک بازی مسابقه ماشین معروف است که حالا برای اندروید بهینه‌سازی شده است. در این بازی می‌توانید با ماشین‌های اسپرت پر سرعت با دیگران به مسابقه بپردازید و رکورد بزنید. این بازی به ارتباط اینترنتی نیاز دارد.

motrix بازدید : 59 نظرات (0)

آیا به تیراندازی علاقه دارید ؟ آیا دوست دارید با داغ ترین و پیشرفته ترین سلاح ها کار کنید ؟ اگر این طور است ما Sky Force 2014 را به شما پیشنهاد می کنیم . در این بازی شما در نقش یک خلبان بوده که بایستی تمام دشمنان خود را از بین ببرید . تمام تلاش خود را به کار برده و با تیراندازی به دشمنان کشتی ها و هواپیماهای آنان را نابود کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

motrix بازدید : 60 نظرات (0)

در بازی Call Of ModernWar:Warfare Duty قدرت هواپیماهای جنگی  مدرن را در نبردهای هوایی احساس کنید. در این بازی باید با استراتژی قوی بازی کنید تا بتوانید بر دشمنان غلبه کنید. انواع اسلحه‌های مختلف نیز در اختیار شما گذاشته شده است.

motrix بازدید : 55 نظرات (0)

با استفاده از پوسته Theme Crystal Black Flat HD صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را سفارشی سازید ! زیباترین آیکان ها را بر روی صفحه نمایش قرار داده و از کار کردن با گوش نهایت لذت را ببرید . این پوسته از چندین تصویر زمینه نیز پشتیبانی نموده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای LAUNCHER PRO ، NOVA ، APEX  و GO  سازگاری دارد .

motrix بازدید : 50 نظرات (0)

بدون شک حتما با نام پرندگان عصبانی آشنا هستید ! اکنون قصد داریم جدیدترین نسخه پرندگان عصبانی به نام Angry Birds Space Premium را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . بیش از ۲۰۰ مرحله جذاب در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . در این بازی شما شاهد نبرد خوک ها و پرندگان در فضا هستید . امتیازات را جمع آوری نموده و در نهایت پیروز شوید . لازم به ذکر است که در صورت دسترسی به اینترنت می توانید به روز رسانی های این بازی را دریافت کنید .

motrix بازدید : 53 نظرات (0)

پس از قرن‌ها صلح و آرامش تحت حکومت آرمروس، اسقف پلید دروازه‌ای را به دنیای زیر زمین باز کرده و پادشاه تاریکی و ارتش آن را فرا می‌خواند. در بازی Iron Knights سعی کنید این دنیا که پر از خون و هرج و مرج شده است را از دست پادشاه تاریکی نجات دهید.

motrix بازدید : 45 نظرات (0)

Subway Surfers یکی از پرطرفدار ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی جک همراه با دوستان خود باید از دست ماموران پلیس فرار کنند . به جک و دوستانش کمک کنید تا بتوانند تا از روی حیله و تزویر از دست بازرس بدجنس فرار کنند . لازم به ذکر است که در طول مراحل سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را جمع آوری کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک رنگارنگ ، گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز ، به چالش کشاندن دوستان و جمع آوری امتیازات اشاره داشت .

motrix بازدید : 54 نظرات (0)

Camera ZOOM FX یکی از بهترین دوربین های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود با کیفیت بسیار بالا از محیط عکسبرداری کنید . عکس بگیرید و سپس افکت های متعددی را بر روی عکس ها قرار دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان تهیه عکس های با کیفیت ، زوم دیجیتالی ، سفارشی سازی تصاویر ، قرار دادن افکت های متعدد و اشتراک گذاری تصاویر اشاره داشت .

motrix بازدید : 57 نظرات (0)

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این برنامه تقریباً  تمامی فایل‌ها را بدون مشکل پخش می‌کند. همه فایل‌ها در یک رابط ساده قابل مشاهده هستند که ویژگی‌هایی همچون تغییر نام و مدیریت محتوا در آن وجود دارند.

motrix بازدید : 68 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Now SMS حالا می‌توانید با ظاهری حدید اس ام اس بزنید! این برنامه به شما امکان می‌دهد در محیطی با گرافیک به سبک گوگل پلاس و گوگل نو بهارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس بپردازید. می‌توانید از ویژگی پیام خوانده نشده استفاده کنید تا با مشخص کردن پیام های مورد نظر‌، آنها را در زمانی دیگر بخوانید. با استفاده از این برنامه هیچوقت فراموش نخواهید کرد که به پیامی پاسخ دهید و با فعال کردن یادآور، اس ام اس و ام ام اس‌های شما دیگر گم نخواهند شد.

motrix بازدید : 162 نظرات (0)

Instant: Polaroid Instant Cam یک نرم افزار دوربین بامزه و جذاب است که به شما کمک می کند همانند دوربین های عکاسی قدیم با چاپ فوری ، اقدام به ثبت خاطرات خود نمایید . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود عکس های خود به آثار جادویی تبدیل نمایید . پس از ویرایش تصاویر می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و از دیدن تصاویر به صورت گروهی لذت ببرید . و در نهایت لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است .

motrix بازدید : 57 نظرات (0)

با استفاده از FlatOX  مجموعه ای از ساعت های با کیفیت و شیک آنالوگ را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این مجموعه شامل ۸ ساعت مختلف همراه با ویدجت مخصوص  ۲×۲  ارائه شده است . همچنین لازم به ذکر است که این ساعت ها دارای رنگ بندی بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید و در صفحه نمایش گوشی قرار دهید .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 596
  • بازدید کلی : 1,872,773
  • کدهای اختصاصی