loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 1007 نظرات (0)

مجموعه KitKat HD Launcher Theme icons شامل ۱۴۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . این مجموعه از چندین تصویر زمینه هم پشتیبانی کرده که می توانید از آن ها استفاده کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که این پوسته به صورت کامل با لانچرهای Nova  ، Apex  ، ADW  ، KK  ، Smart  ، Atom  ، Smart  ، Epic  و Solo  سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تصویر زمینه های جدید

اضافه شدن ۶۲ آیکان جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

motrix بازدید : 974 نظرات (0)

دنباله بازی قبلی حالا با نام Russian Driving Simulator 2 عرضه شده، با گیم‌پلی بهتر، سرعت بیشتر، گرافیک سه بعدی، تصادفات و رانندگان دیوانه بیشتر! این بازی با چاشنی طنزی که دارد به شما فرصت می‌دهد تا در خیابان‌های روسیه به رانندگی بپردازید، تصادفات را در همه جا می‌بینید و حتی بعضی‌ها در مسیر برعکس حرکت می‌کنند! مأموریت شما در این بازی این است که از تصادف جلوگیری کنید، که در روسیه کاری بسیار مشکل است! با جمع‌آوری طلا می‌توانید قفل ماشین‌های جدید را باز کنید، از مکان‌های مختلف روسیه دیدند کنید!

motrix بازدید : 980 نظرات (0)

به یک برنامه امنیتی کامل برای دستگاه اندرویدی خود نیاز دارید؟ اطرافیانتان دزدکی به سراغ دستگاه شما می‌روند؟ برای امنیت بیشتربرنامه GotYa! Security & Safety از کسی که قصد دارد قفل گوشی شما را باز کند، در صورتی که رمز را اشتباه وارد کند، به طور بی‌صدا عکس می‌گیرد، سپس با استفاده از جی پی اس مکان دستگاه شما را ردیابی کرده، آن را بر روی نقشه گوگل پیدا می‌کند و آن را به همراه تصاویر گرفته شده به ایمیلی که برای آن تعریف کرده‌اید ارسال می‌کند.

motrix بازدید : 927 نظرات (0)

موتورسواری تا به حال این‌قدر سرگرم کننده نبوده است! یادگیری بازی Motocross trial – Xtreme bike آسان و بسیار اعتیادآور است. در این بازی سرعت حرف اول را می‌زند تا بتوانید پرش‌های بلندتری انجام دهید و از مسیرهای مختلف در یک مرحله عبور کنید. باید از میان خطرناک‌ترین مسیرهایی که تاکنون دیده‌اید عبور کنید. با پیشرفت در بازی موتورهای بهتری را بدست می‌آورید تا با استفاده از حرکت‌های نمایشی بالاترین امتیاز را بدست بیاورید.

motrix بازدید : 941 نظرات (0)

در بازی Sou Herói – Avanço do Titã با شخصیت انیمه مورد علاقه خود به ماجراجویی بروید! قهرمان واقعی باشید و با جمع‌آوری کارت‌ها، مهارت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و استراتژی خود را بسازید.

ویژگی‌ها:

نبردهای کلاسیک با Eren Yaeger

جایزه‌های جالب در بازی

دوستان خود را در فیسبوک دعوت کنید و امتیاز بگیرید

۴ قهرمان و بیش از ۲۰۰ کارت

گیم‌پلی آسان

 

 توجه : زبان این بازی اسپانیایی می باشد !

motrix بازدید : 1059 نظرات (0)
motrix بازدید : 947 نظرات (0)

در بازی ماجراجویی Garden Mania 2 با جور کردن محصولات زراعی مختلف با یکدیگر، به جمع‌آوری آنها بپردازید. در این بازی باید حداقل سه تا از آنها را با هم جور کنید تا پس از کسب امتیازات لازم به مرحله بعد بروید که در هر مرحله تنوع محصولات بیشتر می‌شود. با معرفی حیوانات و حالت‌های بازی بیشتر، نسبت به نسخه قبلی تجربه‌ای بسیار جدید خواهید داشت. در این بازی بیش از صدها مرحله وجود دارد که هرکدام منحصربه فرد، سرگرم کننده و دارای چالش‌های شگفت‌انگیز است! از گرافیک و افکت‌های زنده و زیبای بازی لذت ببرید.

motrix بازدید : 972 نظرات (0)

از له کردن مورچه‌ها و سوسک‌ها و نابود کردن انواع حشرات ریز و درشت خسته شده‌اید؟ با بازی سه‌بعدی Turbo Bugs 2 – Survival Run سعی کنید دید خود را عوض کنید و زندگی یک حشره را نجات دهید! به مسابقه ماراتون حشرات بپردازید و ثابت کنید حشره شما می‌تواند به اندازه کافی سریع باشد و در مسابقه برنده شود و حشره کشنده را پست سر بگذارد.

ویژگی‌ها:

انواع حشره برای انتخاب کردن

آیتم‌های قدرتی مختلف

اهداف دیوانه‌وار

دونده بی پایان

گرافیک سه بعدی خیره کننده

motrix بازدید : 974 نظرات (0)

S Launcher (Galaxy S5 TouchWiz) بهترین و قابل سفارشی‌سازی ترین لانچر شبیه‌ساز رابط کاربری تاچ ویز گوشی گلکسی اس۵ سامسونگ است که دارای ویژگی‌های بسیاری است و فاقد تبلیغات می‌باشد.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از مجموعه آیکون

نوار وضعیت شفاف در اندروید ۴٫۴

امکان ویرایش آیکون

افکت‌های حرکتی تاچ ویز اس۵

تغییر اندازه هر ویجت

 

 

motrix بازدید : 900 نظرات (0)

یک باد سرد شدید وزید و وایکینگ‌ها را با خودش برد، آنها اکنون دورافتاده و توسط ترول‌ها، تله‌های مرگبار و دشمنان خطرناک احاطه شده‌اند. در بازی Icebreaker: A Viking Voyage این وظیفه شماست که آنها را نجات دهید. از مهارت‌های خود برای حل معماهای مختلف استفاده کنید و راه خود را از میان یخ‌ها، طناب‌ها توپ‌ها، تله‌های انفجاری و مرغ‌ها! باز کنید تا وایکینگ‌ها صحیح و سالم به خانه‌شان بازگردند. این بازی دارای دو جایزه از مسابقات بازی‌های موبایل می‌باشد.

 

 

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 924
  • بازدید کلی : 1,873,101
  • کدهای اختصاصی