loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 51 نظرات (0)

دیگر نیاز نیست برای تغییر ظاهر دستگاه خود تا نسخه بعدی اندروید صبر کنید، با استفاده از Moonshine ظاهر دستگاه خود را جدید کنید. این تم از طرح جدید گوگل الهام گرفته شده است. با استفاده از تصاویر درز پیدا کرده از آیکون‌های جدید گوگل، یک مجموعه آیکون کامل برای اندروید آماده شده است.

motrix بازدید : 38 نظرات (0)

Where’s My Mickey? دنیای جدیدی با فیزیک شبیه دنیای واقعی همراه با جریان هوا و انیمیشن‌های طنزآلود را به شما معرفی می‌کند. در ابن بازی فوق‌العاده موبایل خود را غرق کنید و همراه با آن از قسمت‌های کوتاه بامزه لذت ببرید. به میکی کمک کنید تا آب را جمع‌آوری کند و داستان‌های مختلف را تکمیل کند. مواظب باشید، حتی قطره‌ها هم حساب می‌شوند!

motrix بازدید : 39 نظرات (0)

Boeing Flight Simulator 2014 پیشرفته‌ترین بازی شبیه‌سازی پرواز برای اندروید است. فیزیک این بازی پس از سالها کار برای بهبود و بهینه‌سازی، اکنون در دسترس عموم قرار گرفته. خود را برای تجربه واقعی پرواز بر فراز شهر نیویورک آماده کنید! یکی از فرودگاه‌های معروف در دنیا را انتخاب و با بیش از ۱۶ هواپیما در بیش از ۴۰۰ مأموریت پرواز کنید. وضعیت آب و هوایی هم در این بازی شبیه سازی شده است و می‌توانید هوای صاف و آقتابی، طوفان و رعد و برق و آشفتگی را تجربه کنید.

motrix بازدید : 43 نظرات (0)

نرم افزار SignalCheck Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی قدرت سیگنال واقعی وای فای خود را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب کرده و سپس آن را اجرا نمایید . اطلاعات مربوط به وای فای خود را مشاهده کرده و از قدرت برد آن مطلع شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود ویدجت مخصوص این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و قدرت سیگنال را در هر لحظه ببینید .

motrix بازدید : 36 نظرات (0)

Coconut Theme (Go Apex Nova) یک مجکوعه آیکون است که شامل بیش از ۵۵۰ آیکون مینیمالیستی می‌باشد که از ابتدا طراحی شده‌اند تا به شما تجربه‌ای دلپذیر و پایدار ارائه کنند. این مجموعه شامل تعدادی والپیپر زیبا نیز می‌شود و تعدادی آیکون‌های دوباره کار شده از سامسونگ، اچ تی سی و سونی نیز در آن موجود هستند. این مجموعه با صفحه نمایش‌های با رزولوشن بالا (xxhdpi) نیز سازگار است. این مجموعه به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود و نیازمند یکی از لانچرهای Go, Apex, Nova و یا ADW است، البته ممکن است با بقیه نیز سازگار باشد.

motrix بازدید : 46 نظرات (0)

بازی Magic Piano by Smule این امکان را به شما می دهد تا افزون بر به چالش کشیدن سرعت عمل خود ، آهنگ هایی بسیار دلنشین بنوازید . این اپ یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های موسیقی برای دستگاه های اندرویدی می باشد که بی شک شما نیز با یک بار استفاده عاشق آن خواهید شد . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود را نصب نموده و سپس آهنگ های پیشفرض موجود را انتخاب کرده و در نهایت بنوازید . آهنگ های بسیاری در این برنامه وجود دارد که در صورت نواختن نمونه های پیش فرض ، می توانید آن ها را آنلاک کرده و بنوازید .

motrix بازدید : 66 نظرات (0)

Call PopOut یک برنامه کاربردی با قابلیت چند وظیفه‌ای است که با استفاه از آن می‌‌توانید هنگام کار با برنامه‌های مختلف تماس‌های ورودی را کنترل کنید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم که هنگام بازی یا وبگردی و یا کار با برنامه‌های دیگر، تماس‌های ورودی مزاحم ما شده‌اند، این ویژگی اندروید باعث ایجاد وقفه در کار ما می‌شود. این برنامه این مشکل را حل کرده است. نحوه کار آن به این صورت است که در هنگام کار با یک برنامه، در صورتی که کسی با شما تماس برقرار کند، یک تصویر کوچک بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید تماس راپاسخ دهید، رد کنید، صدای آن را قطع کنید و یا بلندگو را فعال کنید.

motrix بازدید : 54 نظرات (0)

WavePad Master’s Edition این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آهنگ های خود را ویرایش نمایید . فایل های صوتی را ویرایش کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . صداها را ضبط کرده و سپس آن ها را مطابق با سلیقه خود برش دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برش ، کپی و چسباندن تکه های آهنگ به یکدیگر اشاره داشت . برای اجرا تنها کافی است یک فایل صوتی را انتخاب نموده و سپس کار را شروع کنید .

motrix بازدید : 64 نظرات (0)

Brick Game Simulator یک برنامه جالب است که کنسول بازی قدیمی بریک را برای اندروید شبیه سازی می‌کند، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که با کنسول‌های بازی کلاسیک از جمله گیم‌بوی و بریک خاطره دارید، با استفاده از این بازی بر روی دستگاه اندرویدیتان می‌توانید بخشی از خاطرات خود را زنده کنید. این برنامه کاملاً مجانی است، از بازی‌های مار، آرکانوید، مسابقه ماشین و فروگر بر روی اندروید لذت ببرید!

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 603
  • بازدید کلی : 1,872,780
  • کدهای اختصاصی