loading...
بزرگترین مرجع تخصصی دانلود l رایانه l موبایل l...
آخرین ارسال های انجمن
motrix بازدید : 1136 نظرات (0)

School Driving 3D یک بازی هیجان‌انگیز است که با استفاده از آن قوانین جاده را یاد می‌گیرید و ثابت می‌کنید که در دنیای واقعی یک راننده هستید. این بازی شبیه‌سازی واقع‌گرایانه است که به شما این امکان را می‌دهد که انواع مختلف ماشین‌ها، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها را انتخاب و با آنها رانندگی کنید. بیش از ۴۰ مرحله با مأموریت‌های مختلف منتظر بازی شما هستند.

ویژگی‌ها:

کنترل روان و واقع‌گرایانه خودرو

کسب گواهینامه رانندگی ماشین‌ها، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها

قابلیت رانندگی آزادانه

گرافیک سه بعدی خیره‌کننده

 

 

 

motrix بازدید : 1065 نظرات (0)

Fraction Calculator Plus یک نرم افزار کاربردی برای محاسبات ریاضی و حل معادلات بوده که می توانید آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . کسرها را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن محاسبه نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به حل معادلات ریاضی و پشتیبانی از زبان های بیشتر اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی های سامسونگ

پشتیبانی از زبان های بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

motrix بازدید : 1095 نظرات (0)

نرم افزار Eye Color Changer Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی رنگ چشم ها خود را تغییر دهید . رنگ ها را با یکدیگر ترکیب نموده و سپس آن  را عوض کنید . به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن قرمزی چشم را از بین ببرید . پس از اتمام کار قادر خواهید بود عکس های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن می تواند چهره شما را سفارشی سازد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اشتراک گذاری عکس ها

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی برای تبلت ها

بهبود عملکرد برنامه

 

 

motrix بازدید : 980 نظرات (0)

اگر به دنبال یک پوسته زیبا و شیک هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان CRAVE Multi-Launcher Theme  را از دست ندهید . این پوسته از بیش از ۲۳۰۰ آیکان شیک پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . بیش از ۶۵ تصویر فانتزی هم در این تم گنجانده شده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را برای خود برگزنید . همچنین لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچر های Apex, Next 3D, TSF Shell, GO, Solo, Smart, ADW, Action و Holo سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد پوسته

 

 

 

motrix بازدید : 989 نظرات (0)

SickSky Launcher یک لانچر زیبا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است که جایگزین مناسبی برای لانچر پیش‌فرض اندروید می‌باشد. این لانچر به صورت مینیمالیسیتی و ساده‌گرایانه طراحی شده است که ظاهری مدرن را به دستگاه اندرویدی شما می‌آورد.

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل باز شدن برنامه اشتباهی

به‌روزرسانی ترجمه‌های مختلف برنامه

رفع اشکال برخی از کرش کردن برنامه

 

  

motrix بازدید : 1049 نظرات (0)

Shuttle+ Music Player نام یک موزیک پلیر ساده و قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد . این موزیک پلیر از چندین اکولایزر ،  تایمر خواب ، مرور پوشه و رابط کاربری شیک پشتیبانی نموده که آن را از سایر رقبا مجزا می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به کنترل موزیک از طریق لاک اسکرین ، وجود تایمر خواب ، وجود ویدجت های قابل تنظیم ، نمایش نام هنرمندان و ویرایش برچسب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از اندروید کیت کت پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

مرتب سازی بر اساس حروف الفبا

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

 

 

motrix بازدید : 936 نظرات (0)

 

دانلود بازی فکری جدید برای آندروید

این بار در سایت وطن آندروید برایتان یک بازی جدید و کم حجم آندروید آماده کرده ایم. شما قادر خواهید بود این بازی را بر روی تبلت ها و گوشی های اندروید به سادگی نصب کنید. بازی در محیطی گردان انجام می شود. سبک این بازی فکری می باشد که هم اکنون می توانید در ادامه  آن را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 

motrix بازدید : 964 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین سی اس آر برای آندروید

اگر به دنبال آن هستید که یک سرعت واقعی را با ماشین هایی مدرن و بسیار زیبا تجربه کنید، توصیه می کنیم بازی CSR Racing را از دست ندهید. در این بازی اتوموبیل رانی آندروید مسابقاتی بسیار هیجان انگیز را با گیم پلی اعتیادآور تجربه خواهید کرد. در این بازی اندروید شاهد ماشین هایی نظیر Audi R8 ، BMW M3 یا Chevy Corvette و … هستیم. CSR Racing دارای گرافیک بالایی می باشد. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.

 

motrix بازدید : 791 نظرات (0)

دانلود بازی سونیک برای اندروید

بازی سونیک بی شک یکی از محبوب ترین بازی های کنسول های مختلف به حساب می آید که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. در Sonic & SEGA All-Stars Racing کاراکترهای سونیک یک مسابقه رالی را برگذار کرده اند و در آن به سختی با یک دیگر رقابت می کنند. این نسخه از بازی اندروید دارای مسابقات بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تری است که به حتم شما را بسیار سرگرم تر خواهد کرد. شباهت این نسخه را می توان مانند بازی کراش که برای Play Station عرضه شده بود، دانست. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 

 

motrix بازدید : 884 نظرات (0)

 

دانلود بازی فیفا ۱۴ برای آندروید

بلاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه ۲۰۱۴ بازی محبوب و دوست داشتنی FIFA 14 by EA SPORTS برای گوشی های آندروید عرضه شد. این بازی آندروید توسط کمپانی EA تولید و عرضه شده است. بدون شک سری بازی های FIFA را می توان بهترین بازی فوتبالی دانست که تا کنون عرضه شده است.

ویژگی های بازی FIFA 14 by EA SPORTS:

- شما می توانید در فیفا ۲۰۱۴     ۳۴ استادیوم معروف جهان، ۳۳ لیگ رسمی، بیشتر از ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶ هزار بازیکن مختلف را مشاهده کنید که همگی به صورت دقیق و حرفه ای طراحی شده اند.

- شما می توانید با انتخاب تیم دلخواهتان به صورت روزانه مسابقه بدهید و به قهرمان لیگ تبدیل شوید و افتخارات خود را افزایش دهید. شما می توانید مدلهای مختلف مسابقات قهرمانی را با شرکت در مسابقه ها مشاهده کنید.

- کنترل بازی فوق العاده عالی طراحی شده است که می توانید در مدت زمان کوتاهی با ان ارتباط برقرار کنید. گرافیک بازی نیز بسیار عالی است و روند تکراری و خسته کننده بازی جلوگیری خواهد کرد. شما می توانید حملات و گل های زده شده را از نمای ۳۶۰ درجه مشاهده کنید.

نکته: توجه داشته باشید که باید در جی میل خود Sign In باشید.

 

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 897
  • بازدید کلی : 1,873,074
  • کدهای اختصاصی